poniedziałek, 24 grudnia 2012

Gwiazdka!

Co prawda to mój pierwszy wpis i powinnam się przedstawić, ale wszystko co ważniejsze znajdziecie w opisie :)
Moja lalka ma na imię Akra, ale wszyscy mówimy na nią Akri (dziwne imię,  wiem o tym...)
To może przejdę do tematu bo co jak co, ale rozpisywać to się lubię :). Późna godzina ogonek w łóżku więc mam chwilę dla siebie.
                                      Akra {myśli}:wszyscy już rozpakowują prezenty... A ja...
                                Ja: Masz i coś dla ciebie! Akri!
                                Akra: Och! naprawdę bardzo dziękuję (jak coś ręka mojej córki a ja za obiektywem:)
 Akra: Jak ja uwielbiam rozdzierać papier!
Ja i Ola ( moja córka):Spokojnie O_o
Akra: Co to!?
Ja: Zobacz.
 Ja: Zadowolona ?
Akra: Ba i to jak!
Akra: Nie musisz nic mówić! Wiem, że wyglądam bosko!
Ja: Inaczej bym to ujęła... A może tak przygotujesz się do śpiewania kolęd.
Akra: Gotowa!
Ja: i to rozumiem!


Ciekawa jestem kiedy dorobię sie nowego aparatu bo ten grat zaczyna odmawiać mi posłuszeństwa :)

A na koniec mój piesek, który widocznie ma dosyć pieszczot i chce do domu!
W granatowej bluzie to ja...
 Wesołych świąt!





10 komentarzy:

  1. Feniś wita siostrę bliźniaczkę :D
    Będziemy odwiedzały :D
    Głaski dla cudnego pieska :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy w cudownym lalkowym świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych świąt :) czekam niecierpliwie na kolejne posty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt! Witam ciepło i serdecznie kolejną dorosłą wielbicielkę lalek <3 Akri jest prześliczną lalką :) Wiem jak wdzięczną modelka jest Crazia :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wesołych Świąt :)
    Witam w bajkowym świecie lalek :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych świąt!miło poznać kolejną lalkomaniaczke;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych świąt, choć co prawda już końcówka:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny z niej rudzielec :)
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołych świąt! :)) Chociaż podłapałam się tylko na końcówkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj :) miłego blogowania :) będę odwiedzać :)
    Akri jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń